Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Προβολή DVD: Οι παλιές μας οι αυλόπορτες

 
«Οι παλιές μας . . . οι αυλόπορτες . . . » θα ζωντανέψουν μέσα από την αφήγηση, την μουσική και τις εικόνες!!!
Στις 17 Αυγούστου 2014 στις 9.00 το βραδάκι, στο Ζαγόρι μας, στην γραφική πλατεία του όμορφου χωριού μου, Άνω Πεδινά, θα γίνει η πρώτη προβολή παρουσίασης του DVD που αφορά ένα μέρος του έργου μου για την Ζαγορίσια κατοικία. Το αφιερώνω στις αυλόπορτες των σπιτιών του Ζαγορίου!!!
«Οι παλιές μας... οι αυλόπορτες...»
Από το Ζαγόρι της Πίνδου ..
...Ένα αφιέρωμα στην ιδιαίτερη πατρίδα.
Επειδή, αποκλείεται να είμαστε όλοι ντόπιοι στον τόπο που γεννηθήκαμε και που ζούμε, όταν μας ρωτούν τον τόπο καταγωγής μας, σαφέστατα σημαίνει τον τόπο γέννησης και ανάθρεψης των πατέρων μας. Η γενέτειρά τους είναι η δική μας ιδιαίτερη πατρίδα. Από την Θράκη, την Στερεά Ελλάδα, την Πελοπόννησο, την Μακεδονία, την Φθιώτιδα, την Θεσσαλία, την Ήπειρο, τα Ιόνια νησιά, την Δυτική Ελλάδα, την Αττική, τα Δωδεκάνησα, τις Κυκλάδες, έως και την Κρήτη, όποιος κι αν είναι ο τόπος καταγωγής του καθενός, της καθεμιάς, είναι μια γωνίτσα όπου ο καθένας μας μπορεί να καταθέτει πολιτισμικά στοιχεία για την ιδιαίτερή του πατρίδα, ώστε να ανταλλάσουμε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες τουριστικού ενδιαφέροντος, ήθη, έθιμα, παράξενα, μύθους και οτιδήποτε άλλο μπορεί να σκεφτεί κανείς για την ιδιαίτερη πατρίδα του, επιβεβαιώνοντας έτσι το γνωστό ρητό «για να δούμε από που κρατάει η σκούφια μας».
Με αφορμή τον απίστευτο αρχιτεκτονικό και παραδοσιακό πλούτο που διαθέτει η Ελλάδα μας και στην ιδιαίτερή μου πατρίδα στα Ζαγοροχώρια της Ηπείρου, σε ένα μικρό γραφικό χωριό, τα Άνω Πεδινά του Κεντρικού Ζαγορίου, ανακαλύπτοντας την δύναμη και την μεγαλοπρέπειά του, καταθέτω μέσα από τα βιώματά μου στον τόπο αυτό, ένα φωτογραφικό αφιέρωμα από καρδιάς στους συγχωριανούς μου που αντικατοπτρίζει όλη την περιοχή, το οποίο ετοίμαζα για αρκετό καιρό. Την ιδέα μου για την φωτογραφική αποτύπωση τμήματος της Ζαγορίσιας κατοικίας, επικέντρωσα αρχικά στην αυλόπορτα και απέδωσα με την φωτογραφική μηχανή της ψυχής μου, όλη την αγάπη για το χωριό μου, αφιερώνοντας χρόνο από τις συχνές επισκέψεις και διακοπές.
Σύντομα θα αναδειχθεί και η δεύτερη ενότητα αποτύπωσης στο εσωτερικό της κατοικίας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου